Klaipėdiečius gąsdina perkėlos tvora

 

Žmonės, pastebėję, jog AB "Smiltynės perkėla" naujojoje perkėloje jau kokią savaitę tveriama tvora, sunerimo, kad miestiečiams bus atimta galimybė laisvai prieiti prie Kuršių marių. Bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas tikina, kad tai bus galima padaryti ir toliau, tačiau miesto politikai žada aiškintis, kas čia vyksta.
D. Butvydas sako, jog tvoromis bendrovė tveriasi ne visai savo noru. Anot jo, miestiečiai turėtų žinoti, kad naujoji perkėla yra uosto teritorija.
"Ta tvora neturėtų gąsdinti žmonių, ji tik įves šiek tiek daugiau tvarkos mūsų terminaliuke", – sako "Smiltynės perkėlos" vadovas.
Anot jo, tvora tveriama dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia reikalavimus, susijusius su ISPS saugumo kodeksu laivams, uostams ir terminalams, kelia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto režimo skyrius.
"Reikalavimų yra įvairių – ir protingų, ir nelabai. Dalį tvoros mes dėliojame, o dėl kitos dalies deramės – gal pavyks ką nors kitaip padaryti. Be to, atsiradusia tvora mes tiesiog atskirsime keleivių ir dviratininkų srautus nuo autotransporto. Bet prie marių prieiti bus galima kaip ir ligi šiol. O paskui žiūrėsim, ką sakys Uosto režimo skyrius", – aiškino D. Butvydas.
Baigti tverti tvorą ketinama iki sezono pradžios. Jai atsiradus automobiliu važiuojantis žmogus galės patekti tik į keltą ir niekur daugiau, keleiviai įeis į teritoriją per vieną pusę, o išeis per kitą. Tvora bus paprasta ažūrinė, 1,5 m aukščio.
"Kviesime pasiaiškinti"
Audrius VAIŠVILA, Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto pirmininkas
Net ir sovietmečiu, kai palei marias buvo įsikūrusios tik įmonės, naujoji perkėla buvo palikta kaip vieta žmonėms prieiti prie marių. Tveriama tvora pažeidžia miestiečių teises. Čia ateina žmonės pasigrožėti praplaukiančiais laivais, o kažkas užsimanė tvoros. Tai kažkokia nesąmonė. Mes stengiamės žmonėms atkovoti kuo daugiau priėjimo prie marių vietų. Nežinau, kodėl "Smiltynės perkėla" sumanė teritoriją apsitverti, lyg tai būtų kokia nors itin svarbi strateginė įmonė. Tai – skandalas. Kadangi "Smiltynės perkėla" yra valstybinė įmonė, o ne privati, konflikto tarp jos ir miesto negali būti. Šiuo atveju kertasi miesto ir įmonės interesai. Manau, keleivių ir autotransporto srautus galima atskirti nepažeidžiant priėjimo prie marių. Kodėl ten taip daroma, visų subtilybių nežinau, bet, manau, kviesime įmonės direktorių pasiaiškinti ir bandysime spręsti problemą.
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/vakaru-lietuva/klaipediecius-gasdina-perkelos-tvora-726965/

 

Žmonės, pastebėję, jog AB "Smiltynės perkėla" naujojoje perkėloje jau kokią savaitę tveriama tvora, sunerimo, kad miestiečiams bus atimta galimybė laisvai prieiti prie Kuršių marių. Bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas tikina, kad tai bus galima padaryti ir toliau, tačiau miesto politikai žada aiškintis, kas čia vyksta.

D. Butvydas sako, jog tvoromis bendrovė tveriasi ne visai savo noru. Anot jo, miestiečiai turėtų žinoti, kad naujoji perkėla yra uosto teritorija.

"Ta tvora neturėtų gąsdinti žmonių, ji tik įves šiek tiek daugiau tvarkos mūsų terminaliuke", – sako "Smiltynės perkėlos" vadovas.

Anot jo, tvora tveriama dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia reikalavimus, susijusius su ISPS saugumo kodeksu laivams, uostams ir terminalams, kelia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto režimo skyrius.

"Reikalavimų yra įvairių – ir protingų, ir nelabai. Dalį tvoros mes dėliojame, o dėl kitos dalies deramės – gal pavyks ką nors kitaip padaryti. Be to, atsiradusia tvora mes tiesiog atskirsime keleivių ir dviratininkų srautus nuo autotransporto. Bet prie marių prieiti bus galima kaip ir ligi šiol. O paskui žiūrėsim, ką sakys Uosto režimo skyrius", – aiškino D. Butvydas.

Baigti tverti tvorą ketinama iki sezono pradžios. Jai atsiradus automobiliu važiuojantis žmogus galės patekti tik į keltą ir niekur daugiau, keleiviai įeis į teritoriją per vieną pusę, o išeis per kitą. Tvora bus paprasta ažūrinė, 1,5 m aukščio.

"Kviesime pasiaiškinti"

Audrius VAIŠVILA, Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto pirmininkas

Net ir sovietmečiu, kai palei marias buvo įsikūrusios tik įmonės, naujoji perkėla buvo palikta kaip vieta žmonėms prieiti prie marių. Tveriama tvora pažeidžia miestiečių teises.

Čia ateina žmonės pasigrožėti praplaukiančiais laivais, o kažkas užsimanė tvoros. Tai kažkokia nesąmonė. Mes stengiamės žmonėms atkovoti kuo daugiau priėjimo prie marių vietų. Nežinau, kodėl "Smiltynės perkėla" sumanė teritoriją apsitverti, lyg tai būtų kokia nors itin svarbi strateginė įmonė. Tai – skandalas. Kadangi "Smiltynės perkėla" yra valstybinė įmonė, o ne privati, konflikto tarp jos ir miesto negali būti.

Šiuo atveju kertasi miesto ir įmonės interesai. Manau, keleivių ir autotransporto srautus galima atskirti nepažeidžiant priėjimo prie marių. Kodėl ten taip daroma, visų subtilybių nežinau, bet, manau, kviesime įmonės direktorių pasiaiškinti ir bandysime spręsti problemą.

http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/vakaru-lietuva/klaipediecius-gasdina-perkelos-tvora-726965/