Dėl strateginių projektų – spartesnis visų grandžių darbas

 

Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo projekto įgyvendinimo komisijos bei Keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdoje (KKKT) statybos priežiūros komiteto posėdžiuose Vilniuje antradienį bei trečiadienį dalyvavęs Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas akcentavo, kad sparti projektų eiga užtikrinama sklandaus visų juose dalyvaujančių grandžių dėka ir teigė sieksiąs, kad strateginių projektų įgyvendinimo tempas būtų išlaikomas ir toliau.
Rudenį veiklą pradėsiantis naujasis Keleivių ir krovinių terminalas yra glaudžiai susijęs su miesto transporto srautais ir būtinąja infrastruktūra: šiuo metu vykdomos Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos įrengimo pirmojo etapo procedūros.
Orientuojamasi į trumpiausius terminus – planuojama, jog spalio pabaigoje rangovo parinkimo konkursas bus įvykęs ir projektas žengs į statybų etapą. „Buvome užtikrinti, kad tuo atveju, jeigu visi dalyvaujantieji vykdys savo įsipareigojimus, Susisiekimo ministerija taip pat laikysis savo pažadų dėl projekto finansavimo“, – sakė meras.
Naująją sankryžą ketinama įrengti iki 2015 m. vidurio. Kol vyks statybos, keleivių ir krovinių terminalas naudosis laikinuoju išvažiavimu. Svarstomi keturi jo variantai: per Dubysos, Merkio gatves ir du per Baltijos prospektą.
„Tai – laikinoji alternatyva. Pagrindinis kriterijus renkantis iš pasiūlytųjų variantų yra kuo mažesnė įtaka esamai miesto transporto srautų bei eismo intensyvumo situacijai“, – akcentavo V. Grubliauskas.
Ambicingi projektai tampa iššūkiu biurokratinei grandžiai. „Išduodama projektavimo sąlygas, savivaldybė privalo tilpti į formaliuosius terminus, tačiau projektų rengėjai dažniausiai pageidauja, kad tai vyktų greičiau nei numato įstatymo raidė. Savo ruožtu prašiau jų, kad, atsižvelgdami į situaciją, visus dokumentus sąlygoms gauti teiktų kuo anksčiau – reikia gerbti jas rengiančių specialistų, kurie dirba maksimaliomis apkrovomis, darbą siekiant svarbiausio tikslo – kad procesas nestrigtų nė vienoje grandyje“, – sakė meras.
Vizito metu miesto vadovas Vyriausybės atstovams pristatė ir Klaipėdos daugiabučių renovacijos projekto eigą. Birželį Klaipėdos miesto savivaldybės administracija pasirašė trišalę daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo), energinio naudingumo sertifikatų bei investicijų planų parengimo paslaugos sutartį su rangovu UAB „AF–Consult“ bei Būsto ir urbanistinės plėtros agentūra, šiuo metu derinami investiciniai projektai, kurie rugpjūtį bus teikiami svarstyti programoje dalyvaujančių namų gyventojams.
Rugsėjį Miesto taryba svarstys Savivaldybės daugiabučių namų renovacijos programą. Anot V. Grubliausko, savivaldybės teisininkai preciziškai suderino sutartį su agentūra, iš anksto išanalizavę galimus probleminius aspektus. Tikimasi, kad tai sudarys gerą pamatą tolesniam projekto įgyvendinimo procesui.

Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo projekto įgyvendinimo komisijos bei Keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdoje (KKKT) statybos priežiūros komiteto posėdžiuose Vilniuje antradienį bei trečiadienį dalyvavęs Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas akcentavo, kad sparti projektų eiga užtikrinama sklandaus visų juose dalyvaujančių grandžių dėka ir teigė sieksiąs, kad strateginių projektų įgyvendinimo tempas būtų išlaikomas ir toliau.

Rudenį veiklą pradėsiantis naujasis Keleivių ir krovinių terminalas yra glaudžiai susijęs su miesto transporto srautais ir būtinąja infrastruktūra: šiuo metu vykdomos Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos įrengimo pirmojo etapo procedūros.

Orientuojamasi į trumpiausius terminus – planuojama, jog spalio pabaigoje rangovo parinkimo konkursas bus įvykęs ir projektas žengs į statybų etapą. „Buvome užtikrinti, kad tuo atveju, jeigu visi dalyvaujantieji vykdys savo įsipareigojimus, Susisiekimo ministerija taip pat laikysis savo pažadų dėl projekto finansavimo“, – sakė meras.

Naująją sankryžą ketinama įrengti iki 2015 m. vidurio. Kol vyks statybos, keleivių ir krovinių terminalas naudosis laikinuoju išvažiavimu. Svarstomi keturi jo variantai: per Dubysos, Merkio gatves ir du per Baltijos prospektą.

„Tai – laikinoji alternatyva. Pagrindinis kriterijus renkantis iš pasiūlytųjų variantų yra kuo mažesnė įtaka esamai miesto transporto srautų bei eismo intensyvumo situacijai“, – akcentavo V. Grubliauskas.

Ambicingi projektai tampa iššūkiu biurokratinei grandžiai. „Išduodama projektavimo sąlygas, savivaldybė privalo tilpti į formaliuosius terminus, tačiau projektų rengėjai dažniausiai pageidauja, kad tai vyktų greičiau nei numato įstatymo raidė. Savo ruožtu prašiau jų, kad, atsižvelgdami į situaciją, visus dokumentus sąlygoms gauti teiktų kuo anksčiau – reikia gerbti jas rengiančių specialistų, kurie dirba maksimaliomis apkrovomis, darbą siekiant svarbiausio tikslo – kad procesas nestrigtų nė vienoje grandyje“, – sakė meras.

Vizito metu miesto vadovas Vyriausybės atstovams pristatė ir Klaipėdos daugiabučių renovacijos projekto eigą. Birželį Klaipėdos miesto savivaldybės administracija pasirašė trišalę daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo), energinio naudingumo sertifikatų bei investicijų planų parengimo paslaugos sutartį su rangovu UAB „AF–Consult“ bei Būsto ir urbanistinės plėtros agentūra, šiuo metu derinami investiciniai projektai, kurie rugpjūtį bus teikiami svarstyti programoje dalyvaujančių namų gyventojams.

Rugsėjį Miesto taryba svarstys Savivaldybės daugiabučių namų renovacijos programą. Anot V. Grubliausko, savivaldybės teisininkai preciziškai suderino sutartį su agentūra, iš anksto išanalizavę galimus probleminius aspektus. Tikimasi, kad tai sudarys gerą pamatą tolesniam projekto įgyvendinimo procesui.

Skaitykite daugiau:  http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/ekonomikos-naujienos/del-strateginiu-projektu—spartesnis-visu-grandziu-darbas-1028081/