DĖL SENAMIESČIO PASIEKIAMUMO DIDINIMO

 

DĖL SENAMIESČIO PASIEKIAMUMO DIDINIMO
„Senamiesčio tuštėjimo metas turi baigtis. „Tuštėjimą“ reikia pakeisti „Pildymu“. Privalome padėti lankytojams lengviau pasiekti senamiestį,“ – pirmuosius prioritetus dėsto meras Vytautas Grubliauskas.
Klaipėda savo strateginiame plane yra numačiusi viešąjį transportą ir dviračius kaip prioritetines eismo priemones. Tuo tarpu šiandien senamiestis yra tiesiog ignoruotas autobusų stotelių išdėstymu ir visas prioritetas atiduotas automobiliams. Meras atkreipia dėmesį į faktą, jog vienas autobusas atstoja maždaug 40 individualių automobilių. Kitaip sakant, vienu autobusu gali atvykti tiek pat žmonių, kiek mašinų parkavimo vietų yra visoje Turgaus gatvėje. Todėl, kalbėdami apie naujų srautų pritraukimą į senamiestį, turime pirmiausiai pradėti kalbėti apie maksimalų autobusų ir dviratininkų potencialo išnaudojimą. Meras siekia, jog jau rugsėjo 1-ai dienai reikia perkelti autobusų stoteles į senamiesčio zoną. 
Kita vertus, automobiliai nebus visiškai ignoruoti. Kaip pagalbinę priemonę senamiesčio verslo sąlygoms gerinti meras inicijuoja nemokamo parkavimo valandas senamiesčio zonoje nuo 11:30 iki 13:00. Tačiau belaukiant suplanuotų parkavimo aikštelių statybos senamiesčio zonoje, parkavimas netaps senamiesčio „gelbėjimosi ratu“. Senamiestyje tiesiog fiziškai nėra tiek parkavimo vietų, jog visi liktų patenkinti. Esami gyventojai nuolatos skundžiasi pergrūstais kiemais ir išvažinėtais šaligatviais. O ten, kur galėtų būti lauko kavinės, miestas jas aukoja parkavimo vietoms. Ilgainiui senamiestis turi teikti prioritetą pėstiesiems. Tačiau kol bus sutelktos dviračių ir autobusų infrastruktūros pajėgos senamiestis turi „gaivintis“ ir svečiais, atvykstančiais automobiliais. 
Mero patarėjas Simonas Gentvilas

„Senamiesčio tuštėjimo metas turi baigtis. „Tuštėjimą“ reikia pakeisti „Pildymu“. Privalome padėti lankytojams lengviau pasiekti senamiestį,“ – pirmuosius prioritetus dėsto meras Vytautas Grubliauskas.

Klaipėda savo strateginiame plane yra numačiusi viešąjį transportą ir dviračius kaip prioritetines eismo priemones. Tuo tarpu šiandien senamiestis yra tiesiog ignoruotas autobusų stotelių išdėstymu ir visas prioritetas atiduotas automobiliams. Meras atkreipia dėmesį į faktą, jog vienas autobusas atstoja maždaug 40 individualių automobilių. Kitaip sakant, vienu autobusu gali atvykti tiek pat žmonių, kiek mašinų parkavimo vietų yra visoje Turgaus gatvėje. Todėl, kalbėdami apie naujų srautų pritraukimą į senamiestį, turime pirmiausiai pradėti kalbėti apie maksimalų autobusų ir dviratininkų potencialo išnaudojimą. Meras siekia, jog jau rugsėjo 1-ai dienai reikia perkelti autobusų stoteles į senamiesčio zoną. 

Kita vertus, automobiliai nebus visiškai ignoruoti. Kaip pagalbinę priemonę senamiesčio verslo sąlygoms gerinti meras inicijuoja nemokamo parkavimo valandas senamiesčio zonoje nuo 11:30 iki 13:00. Tačiau belaukiant suplanuotų parkavimo aikštelių statybos senamiesčio zonoje, parkavimas netaps senamiesčio „gelbėjimosi ratu“. Senamiestyje tiesiog fiziškai nėra tiek parkavimo vietų, jog visi liktų patenkinti. Esami gyventojai nuolatos skundžiasi pergrūstais kiemais ir išvažinėtais šaligatviais. O ten, kur galėtų būti lauko kavinės, miestas jas aukoja parkavimo vietoms. Ilgainiui senamiestis turi teikti prioritetą pėstiesiems. Tačiau kol bus sutelktos dviračių ir autobusų infrastruktūros pajėgos senamiestis turi „gaivintis“ ir svečiais, atvykstančiais automobiliais. 

 

Mero patarėjas Simonas Gentvilas