Dėl naujų paviljonų Klaipėdos stotelėse – derybos

 

Uostamiesčio valdžia suka galvas, kaip per ateinančius trejus metus autobusų stotelėse pastatyti trisdešimt keleivių laukimo paviljonų, kurių vieno vertė – 20 tūkst. litų.
Klaipėdoje yra 220 stotelių. Pastogės, kuriose keleiviai, laukdami autobuso, galėtų pasislėpti nuo lietaus, sniego ar vėjo, įrengtos mažiau nei pusėje jų. Mieste iš viso trūksta 143 paviljonų.
Per trejus metus norima įrengti 30 pastogių. Yra sudarytas 17 stotelių sąrašas, kuriose paviljonai turi būti įrengti pirmiausia. Šiuo metu vyksta derybos dėl naujų pastogių įrengimo su jas stačiusia bendrove.
„Pagal sutartį įmonė yra įvykdžiusi savo įsipareigojimus. Norime su ja pasirašyti sutartį dėl plėtros. Prioritetas – 17 stotelių, kuriose įrengti paviljonus prašo gyventojai”, – tvirtino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Alina Velykienė.
Teigiama, kad vienas keleivių laukimo paviljonas kainuoja 20 tūkst. litų. Anot A.Velykienės, savivaldybė paviljonus statančiai bendrovei suteikia reklaminius plotus juose.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis neslėpė, jog jų įmonė iš keleivių sulaukia nemažai skundų dėl to, kad stotelėse trūksta pastogių. Dabar jos prašo „Luizės“ kvartalo gyventojai. Čia apsigyveno nemažai žmonių.
„Svarbu ne tik tai, kiek kvartale gyvena žmonių, bet ir maršruto kryptis. Daugiau prašoma įrengti pastoges tose stotelėse, kuriose žmonės laukia autobuso, vežančio centro link. Išlipimo stotelėse – priešpaskutinėse ar paskutinėse – pastogių nelabai reikia. Žmonės išlipa ir eina namo“, – teigė G.Neniškis.
Vadovas džiaugėsi, kad visose populiariausiose stotelėse, kur įlipa daugiausia žmonių, paviljonai jau yra.
„Norėtume, kad visose stotelėse būtų pastogės, bet suprantame, jog tam reikia nemažai lėšų. Tad džiaugiamės kiekvienu nauju paviljonu“, – pabrėžė G.Neniškis.
Stotelės, kuriose paviljonus norima įrengti pirmiausia
„Luizos“ stotelė – vakarinė Liepojos plento pusė
„Labrenciškės“ stotelė – vakarinė Medelyno gatvės pusė
„Plytinės“ stotelė – rytinė Medelyno gatvės pusė
„Kretingos“ stotelė – rytinė Kretingos gatvės pusė
„Treko“ stotelė – vakarinė Kretingos gatvės pusė
„Mažojo Kaimelio“ stotelė – vakarinė Kretingos gatvės pusė
„Sodų“ stotelė – vakarinė Kretingos gatvės pusė
„Menų fakulteto“ stotelė – šiaurinė Liepų gatvės pusė
„Šiltnamių“ stotelė – vakarinė Liepojos gatvės pusė
„Girininkijos“ stotelė – vakarinė Liepojos gatvės pusė
„Vasaros estrados“ stotelė – Liepojos gatvės vakarinė pusė
„Draugystės“ stotelė – pietinė Debreceno gatvės pusė
„Draugystės“ stotelė – šiaurinė Debreceno gatvės pusė
„Viaduko“ stotelė – šiaurinė Liepų gatvės pusė
„Joniškės“ stotelė – šiaurinė Joniškės gatvės pusė
„Paupių“ stotelė – vakarinė Joniškės gatvės pusė
„Berželio“ stotelė – pietinė Smiltelės gatvės pusė

Uostamiesčio valdžia suka galvas, kaip per ateinančius trejus metus autobusų stotelėse pastatyti trisdešimt keleivių laukimo paviljonų, kurių vieno vertė – 20 tūkst. litų.

Klaipėdoje yra 220 stotelių. Pastogės, kuriose keleiviai, laukdami autobuso, galėtų pasislėpti nuo lietaus, sniego ar vėjo, įrengtos mažiau nei pusėje jų. Mieste iš viso trūksta 143 paviljonų.

Per trejus metus norima įrengti 30 pastogių. Yra sudarytas 17 stotelių sąrašas, kuriose paviljonai turi būti įrengti pirmiausia. Šiuo metu vyksta derybos dėl naujų pastogių įrengimo su jas stačiusia bendrove.

„Pagal sutartį įmonė yra įvykdžiusi savo įsipareigojimus. Norime su ja pasirašyti sutartį dėl plėtros. Prioritetas – 17 stotelių, kuriose įrengti paviljonus prašo gyventojai”, – tvirtino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Alina Velykienė.

Teigiama, kad vienas keleivių laukimo paviljonas kainuoja 20 tūkst. litų. Anot A.Velykienės, savivaldybė paviljonus statančiai bendrovei suteikia reklaminius plotus juose.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis neslėpė, jog jų įmonė iš keleivių sulaukia nemažai skundų dėl to, kad stotelėse trūksta pastogių. Dabar jos prašo „Luizės“ kvartalo gyventojai. Čia apsigyveno nemažai žmonių.

„Svarbu ne tik tai, kiek kvartale gyvena žmonių, bet ir maršruto kryptis. Daugiau prašoma įrengti pastoges tose stotelėse, kuriose žmonės laukia autobuso, vežančio centro link. Išlipimo stotelėse – priešpaskutinėse ar paskutinėse – pastogių nelabai reikia. Žmonės išlipa ir eina namo“, – teigė G.Neniškis.

Vadovas džiaugėsi, kad visose populiariausiose stotelėse, kur įlipa daugiausia žmonių, paviljonai jau yra.

„Norėtume, kad visose stotelėse būtų pastogės, bet suprantame, jog tam reikia nemažai lėšų. Tad džiaugiamės kiekvienu nauju paviljonu“, – pabrėžė G.Neniškis.

 

Stotelės, kuriose paviljonus norima įrengti pirmiausia

„Luizos“ stotelė – vakarinė Liepojos plento pusė

„Labrenciškės“ stotelė – vakarinė Medelyno gatvės pusė

„Plytinės“ stotelė – rytinė Medelyno gatvės pusė

„Kretingos“ stotelė – rytinė Kretingos gatvės pusė

„Treko“ stotelė – vakarinė Kretingos gatvės pusė

„Mažojo Kaimelio“ stotelė – vakarinė Kretingos gatvės pusė

„Sodų“ stotelė – vakarinė Kretingos gatvės pusė

„Menų fakulteto“ stotelė – šiaurinė Liepų gatvės pusė

„Šiltnamių“ stotelė – vakarinė Liepojos gatvės pusė

„Girininkijos“ stotelė – vakarinė Liepojos gatvės pusė

„Vasaros estrados“ stotelė – Liepojos gatvės vakarinė pusė

„Draugystės“ stotelė – pietinė Debreceno gatvės pusė

„Draugystės“ stotelė – šiaurinė Debreceno gatvės pusė

„Viaduko“ stotelė – šiaurinė Liepų gatvės pusė

„Joniškės“ stotelė – šiaurinė Joniškės gatvės pusė

„Paupių“ stotelė – vakarinė Joniškės gatvės pusė

„Berželio“ stotelė – pietinė Smiltelės gatvės pusė

http://klaipeda.diena.lt/naujienos/miestas/del-nauju-paviljonu-klaipedos-stotelese-derybos-379487