Uostamiesčio valdžia bandys išspręsti nuolat kylančius konfliktus tarp pėsčiųjų ir dviratininkų Tiltų gatvėje. Pastarieji bus iškelti į važiuojamąją dalį.
Autobusams – mažiau vietos
Saugaus eismo komisija ketvirtadienį vėl svarstė, kur turėtų važiuoti dviratininkai Tiltų gatvėje. Jie pritarė tarybos narės Ramunės Staševičiūtės pasiūlymui.
Pagal jį dviratininkams takas bus įrengtas Tiltų gatvės važiuojamoje dalyje. Autobusams bus paliktos dvi trijų metrų eismo juostos, dviratininkams – po metrą abiejose gatvės pusėse.
Dviračių takai bus atskirti baltomis linijomis. Siūlyta įrengti ir atitvarus, kad autobusai nevažiuotų į dviratininkų taką, tačiau nuspręsta šį sezoną jų nerengti. Pirmiausia pažiūrės, ar dviratininkai važiuos šiais takais.
Pasak R.Staševičiūtės, toks eismo organizavimas Tiltų gatvėje atitiktų reikalavimus.
Siauresnė gatvės dalis yra nuo Turgaus gatvės iki senojo turgaus žiedo. Tačiau manoma, kad dviratininkai ir autobusai įsitektų ir čia.
„Man būtų ramiau važiuoti gatve nei šaligatviu“, – tvirtino tarybos narė.
Konfliktai vis tiek neišvengiami
Įvertinta ir tai, kad problemų gali kilti ir vietose, kur yra įrengtos autobusų stotelės.
„Atėmus iš važiuojamosios dalies metrą, manau, kad problemų gali kilti Tiltų gatvės dalyje nuo Turgaus gatvės iki senojo turgaus žiedo. Autobusai dar nevažiuoja greitai, bet yra dar maršrutiniai taksi. Konfliktinių situacijų neišvengsime. Svarbu atkreipti dėmesį, kad yra autobusų stotelės. Nesinori, kad keleiviai išliptų į dviračių taką. Gali įvykti nelaimių“, – tvirtino viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.
Siūlyta prieš autobusų stoteles pastatyti ženklus, kad dviratininkai turi sustoti ir laukti, kol keleiviai įlips ar išlips iš autobuso.
Tačiau Klaipėdos kelių policijos biuro viršininko Ramūno Šideikio nuomone, tai problemos neišspręstų.
„Autobusų stotelėse konfliktai neišvengiami. Abejoju, kad dviratininkai sustos, kad ir koks ženklas būtų pastatytas. Reikėtų užkardo“, – komentavo pareigūnas.
Tačiau nuspręsta vietas, kur įrengtos stotelės, pažymėti punktyrinėmis linijomis. Dviratininkai, kurie norės galės aplenkti autobusą, kurie ne – palaukti, kol jis nuvažiuos.
Sukėlė abejonių
Miesto ūkio departamentas taip pat pasiūlė tarpus tarp Tiltų gatvės grindinio užtaisyti specialia medžiaga, kad dviratininkams būtų patogiau važiuoti.
Tiltų gatvės važiuojamosios dalies susiaurinimas kai kuriems politikams sukėlė abejonių.
„Pilies tiltą uždarysime remontui, o jūs siūlote siaurinti gatvę?“, – tvirtino vicemeras Vytautas Čepas, tačiau galiausiai siūlomiems pakeitimams pritarė.
Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas teigė, kad dviračių daugėja geometrine progresija.
„Turime ieškoti kompromisų. Dabar situacija yra labai bloga“, – teigė vicemeras.
Posėdyje buvęs dviratininkų atstovas sutiko, kad kažką reikia daryti, tačiau atkreipė dėmesį, kol nėra normalios dangos dviratininkai nevažiuos Tiltų gatvės važiuojamąja dalimi.
„Žinoma, čia yra senamiestis. Apie asfaltą nėra nė kalbos. Tačiau dangą kažkaip reikia sutvarkyti. Smagu, kad kalbama apie atitvarus. Jie reikalingi“, – teigė dviratininkų atstovas.
Galvota ir kaip elgsis maršrutinių taksi vairuotojai atsiradus dviračių takui Tiltų gatvėje. A.Šulcas policijos pareigūnų prašė, kad šie kontroliuotų vežėjus, jog jie nepažeidinėtų taisyklių ir nevažiuotų į dviračių taką.
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/miestas/dalis-tiltu-gatves-atiteks-dviratininkams-500774#ixzz2W6cNGThK