Klaipėdos gatvės: 2020-aisiais važinėsime patogiau

 

Uostamiesčio vairuotojams vargti liko nedaug – po ketverių mėnesių, jei viskas vyks taip, kaip suplanuota, miestą pervažiuoti iš pietų į šiaurę arba atvirkščiai jau bus galima Pilies gatve ir rekonstruotu Pilies tiltu. Šis darbas – vienas iš daugelio, numatytų Klaipėdos strateginiame plane 2013-2020 metams. Naujovių šis planas miestui žada ir daugiau – nuo senų gatvių rekonstrukcijos iki naujų tiesimo. Taigi, kas bus naujo Klaipėdos magistralėse po kelerių metų?
Strateginiame miesto vystymosi plane – daugiau nei trys dešimtys punktų, skirtų eismo gerinimui. Yra čia ir deklaratyvių frazių, pavyzdžiui, "sudaryti sąlygas naujų ekologiškų viešojo transporto rūšių atsiradimui" ar "vystyti dviračių, pėsčiųjų takų ir gatvių sistemą didinant tinklo integralumą, rišlumą ir kokybę".
Tačiau vairuotojų viltis – konkretus sąrašas gatvių, kurios iki 2020 metų turi būti rekonstruotos ar nutiestos.
Kai kas jau atlikta
Ties vienu punktu – Minijos gatvės atkarpos tarp Baltijos ir Jūrininkų prospektų rekonstrukcija – varnelę jau galima padėti. Šis darbas baigtas šiemet.
Dar vieną – Pilies tilto rekonstrukciją – bus galima, tikėkimės, išbraukti kaip įgyvendintą, jau gruodžio pabaigoje. Kaip ir Daržų gatvę.
Kitas punktas – Joniškės gatvės rekonstrukcija – įgyvendintas tik iš dalies. Pirmasis darbų etapas buvo baigtas dar pernai, tačiau tebelaukia antrasis – atkarpos ties Paupiais, tarp Klemiškės ir Liepų gatvių, rekonstrukcija.
Preliminariu vertinimu, tam reikėtų beveik 3,6 mln. Lt. Tiesa, kol kas tam pinigų numatoma nedaug, tad iki 2016-ųjų greičiausiai bus parengtas tik techninis projektas.
O štai netoliese esančios Šienpjovių gatvės asfaltavimas, kainuosiantis beveik milijoną litų, tikriausiai bus baigtas po dvejų metų.

Uostamiesčio vairuotojams vargti liko nedaug – po ketverių mėnesių, jei viskas vyks taip, kaip suplanuota, miestą pervažiuoti iš pietų į šiaurę arba atvirkščiai jau bus galima Pilies gatve ir rekonstruotu Pilies tiltu. Šis darbas – vienas iš daugelio, numatytų Klaipėdos strateginiame plane 2013-2020 metams. Naujovių šis planas miestui žada ir daugiau – nuo senų gatvių rekonstrukcijos iki naujų tiesimo. Taigi, kas bus naujo Klaipėdos magistralėse po kelerių metų?

Strateginiame miesto vystymosi plane – daugiau nei trys dešimtys punktų, skirtų eismo gerinimui. Yra čia ir deklaratyvių frazių, pavyzdžiui, "sudaryti sąlygas naujų ekologiškų viešojo transporto rūšių atsiradimui" ar "vystyti dviračių, pėsčiųjų takų ir gatvių sistemą didinant tinklo integralumą, rišlumą ir kokybę".

Tačiau vairuotojų viltis – konkretus sąrašas gatvių, kurios iki 2020 metų turi būti rekonstruotos ar nutiestos.

Kai kas jau atlikta

Ties vienu punktu – Minijos gatvės atkarpos tarp Baltijos ir Jūrininkų prospektų rekonstrukcija – varnelę jau galima padėti. Šis darbas baigtas šiemet.

Dar vieną – Pilies tilto rekonstrukciją – bus galima, tikėkimės, išbraukti kaip įgyvendintą, jau gruodžio pabaigoje. Kaip ir Daržų gatvę.

Kitas punktas – Joniškės gatvės rekonstrukcija – įgyvendintas tik iš dalies. Pirmasis darbų etapas buvo baigtas dar pernai, tačiau tebelaukia antrasis – atkarpos ties Paupiais, tarp Klemiškės ir Liepų gatvių, rekonstrukcija.

Preliminariu vertinimu, tam reikėtų beveik 3,6 mln. Lt. Tiesa, kol kas tam pinigų numatoma nedaug, tad iki 2016-ųjų greičiausiai bus parengtas tik techninis projektas.

O štai netoliese esančios Šienpjovių gatvės asfaltavimas, kainuosiantis beveik milijoną litų, tikriausiai bus baigtas po dvejų metų.

http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/automobiliai/klaipedos-gatves-2020-aisiais-vazinesime-patogiau-1229899/
© Martyno VAINORIAUS nuotr.